/themes/plugins/font-awesome5/css/all.min.css
Menu główne
Przydatne informacje
Kupić
Sprzedać
Przydatne linki
Potrzebujesz pomocy ?
Dzień dobry, wprowadź swoje hasło
  Zamieść ogłoszenie
Moja strefa
Zaloguj się
Jesteś pierwszy raz na tej stronie?
Sledź aktualności maszyn budowlanych :
Otrzymuj alerty z informacjami!
Sledź aktualności maszyn budowlanych :
Konstruktorzy maszyn budowlanych

Nowe usługi zdalnego serwisowania Cat

Via-Mobilis - le 20/12/2018 16:37 - autorstwa
Konstruktorzy maszyn budowlanych Caterpillar

Firma Caterpillar wprowadza nowy pakiet technologii Cat® Connect, umożliwiający zdalną diagnostykę sprzętu oraz aktualizację oprogramowania w celu ograniczenia przestojów maszyny i silnika oraz zwiększenia efektywności pracy. Nowe usługi zdalnego serwisowania Cat obejmują dwa kluczowe elementy — zdalne rozwiązywanie problemów i zdalną aktualizację oprogramowania — wykorzystujące dane telematyczne w celu umożliwienia dealerom Cat zdalnego utrzymywania maksymalnej sprawności i wydajności sprzętu.

    Nowe usługi zdalnego serwisowania Cat

    Zdalna aktualizacja oprogramowania

    Usługa zdalnego rozwiązywania problemów Cat jest obecnie dostępna w przypadku koparek nowej generacji, natomiast usługa zdalnej aktualizacji oprogramowania Cat jest dostępna dla koparek nowej generacji i koparek hydraulicznych 336F XE, równiarek samobieżnych z serii M3, ładowarek kołowych średniej wielkości z serii L i M od modeli 950M do modeli 972 XE, a także dla 10 modeli silników olejowych i gazowych. Nowe usługi zdalnego rozwiązywania problemów i aktualizacji oprogramowania są obsługiwane przez maszyny i silniki z fabrycznie wbudowaną kartą PLE641 lub PLE742 i oprogramowaniem telematycznym w wersji 2017B lub nowszej. Wraz z kolejnymi aktualizacjami usługi zdalnego serwisowania będą dostępne dla kolejnych sprzętów.

    Zdalne rozwiązywanie problemów

    Nowa usługa zdalnego rozwiązywania problemów analizuje w czasie rzeczywistym dane dotyczące maszyn, dzięki czemu dealer może przeprowadzić testy diagnostyczne na podłączonym produkcie i wskazać potencjalne źródła problemów. Zapewnia to technikowi w punkcie dealerskim oszczędności z tytułu czasu podróży do miejsca dokonania naprawy I eliminuje przestoje związane z diagnostyką. Maszyna lub silnik kontynuuje swoje docelowe zadania robocze, dzięki czemu produktywność w miejscu pracy nie zostaje zmniejszona.

    Po określeniu źródła kodu usterki lub alarmu dealer może rozwiązać problem zdalnie, zapewniając klientowi oszczędności czasu i pieniędzy, a także niwelując niedogodności wpływające na realizację planów produkcyjnych. W razie konieczności dokonania naprawy technicy w punktach dealerskich dysponują w momencie wyjazdu do klienta właściwymi danymi, częściami, narzędziami oraz instrukcjami niezbędnymi do jak najszybszego dokonania naprawy w momencie dogodnym dla klienta. Zdalne rozwiązywanie problemów ułatwia dealerom udzielanie szybszej pomocy klientom przy zmniejszeniu ilości przestojów.

     

    Komentarze

    Twój e-mail nie będzie widoczny na stronie.

    Twoje dane osobowe nigdy nie zostaną ujawnione stronom trzecim.

    Anuluj subskrypcję poprzez link “Anuluj subskrypcję” naszych newsletters lub wysyłając e-mail na adres: info@via-mobilis.com

    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Zastosowanie mają Zasady poufności oraz warunki użytkowania Google.

    Aktualności na bieżąco

    Prosimy czekać...