Konstruktorzy Maszyny Budowlane

Nowe usługi zdalnego serwisowania Cat

ECI - 20/12/2018 16:37:49 - autorstwa
Konstruktorzy Maszyny Budowlane
Caterpillar

Firma Caterpillar wprowadza nowy pakiet technologii Cat® Connect, umożliwiający zdalną diagnostykę sprzętu oraz aktualizację oprogramowania w celu ograniczenia przestojów maszyny i silnika oraz zwiększenia efektywności pracy. Nowe usługi zdalnego serwisowania Cat obejmują dwa kluczowe elementy — zdalne rozwiązywanie problemów i zdalną aktualizację oprogramowania — wykorzystujące dane telematyczne w celu umożliwienia dealerom Cat zdalnego utrzymywania maksymalnej sprawności i wydajności sprzętu.

Nowe usługi zdalnego serwisowania Cat

Zdalna aktualizacja oprogramowania

Usługa zdalnego rozwiązywania problemów Cat jest obecnie dostępna w przypadku koparek nowej generacji, natomiast usługa zdalnej aktualizacji oprogramowania Cat jest dostępna dla koparek nowej generacji i koparek hydraulicznych 336F XE, równiarek samobieżnych z serii M3, ładowarek kołowych średniej wielkości z serii L i M od modeli 950M do modeli 972 XE, a także dla 10 modeli silników olejowych i gazowych. Nowe usługi zdalnego rozwiązywania problemów i aktualizacji oprogramowania są obsługiwane przez maszyny i silniki z fabrycznie wbudowaną kartą PLE641 lub PLE742 i oprogramowaniem telematycznym w wersji 2017B lub nowszej. Wraz z kolejnymi aktualizacjami usługi zdalnego serwisowania będą dostępne dla kolejnych sprzętów.

Zdalne rozwiązywanie problemów

Nowa usługa zdalnego rozwiązywania problemów analizuje w czasie rzeczywistym dane dotyczące maszyn, dzięki czemu dealer może przeprowadzić testy diagnostyczne na podłączonym produkcie i wskazać potencjalne źródła problemów. Zapewnia to technikowi w punkcie dealerskim oszczędności z tytułu czasu podróży do miejsca dokonania naprawy I eliminuje przestoje związane z diagnostyką. Maszyna lub silnik kontynuuje swoje docelowe zadania robocze, dzięki czemu produktywność w miejscu pracy nie zostaje zmniejszona.

Po określeniu źródła kodu usterki lub alarmu dealer może rozwiązać problem zdalnie, zapewniając klientowi oszczędności czasu i pieniędzy, a także niwelując niedogodności wpływające na realizację planów produkcyjnych. W razie konieczności dokonania naprawy technicy w punktach dealerskich dysponują w momencie wyjazdu do klienta właściwymi danymi, częściami, narzędziami oraz instrukcjami niezbędnymi do jak najszybszego dokonania naprawy w momencie dogodnym dla klienta. Zdalne rozwiązywanie problemów ułatwia dealerom udzielanie szybszej pomocy klientom przy zmniejszeniu ilości przestojów.

 

Komentarze

Aktualności na bieżąco

Prosimy czekać...